2008. december 6.

Életképek

Helló mindenki!

Úristen...már 1,5 hónapja nem írtam. Ne aggódjatok, ma se fogok, csak gondoltam megosztom veletek, hogy mik történtek az elmúlt hetekben.
MA VAN 100 NAPJA, HOGY MEGÉRKEZTEM :)
Szóval, élvezzétek a képeket, magyarázat majd kb 1 hét múlva várható, mikorra befejezek minden esszé-paragpraph-prezi írást (kb 20:)).

1. 2008.10.24. Gent - Dr. Guislain pszichiátriai múzeum + Török pizzéria


hiányzik a biciklim


Euróban jobb lett volna :)


Mindaugas, Aleksandra, Pierre-Yves és én


Pierre-Yves, Egle, Mindaugas, én


Gergővel fényeskedünk



2. 2008.11.11. Ieper (I. Világháborús csata helyszíne), Tielt - workshop: Multiple Choice Identity: ehhez azért annyit hozzátennék, hogy a "bácsi" aki a workshopot tartotta - Wim Kratsborn - professzor egy holland egyetemen, és megkért, hogy a To-Gather szervezet nemzetközi lapjába írjak egy cikket az élményeimről Ieperben és Tieltben. Egy könyvet is fog írni "EUROPE MAKES SENSE" címmel, és bele szeretné tenni a cikkemet. Tehát jókor, jó helyen. Hmmm...Ő lát bennem valamit. Bárcsak másokkal is így lenne. De nem baj, már ezért megérte ez az egész Erasmus program. Remélem féltékenyek vagytok :). Hjah, és az unokaöccséék zenekara játszott a lövészárokban, én tartottam az énekesnek a mikrofont, benne voltam egy holland újságban és le is csekkolhatjátok itt:

http://www.youtube.com/watch?v=KQcU7rmQ_ms



Tulipánok


+ 2008.11.12. Audiofeel koncert Torhoutban




3. 2008.11.17-21. Hollandia - Németország International Study Conference on Applied Psychology - köszi :)

szocializálódtunk a srácokkal


Deventerben


Pincérnőként


táncoltak a fiatalok


IPSOC-os "hercegekkel" :) Alexander, Thomas, Thijs


Gangstaaaa party w/ Thijs


Vár-om :)


Thomassal



szobánk a várban


Mikuláscsajos :)



4. 2008.11.22. Amsterdam, Delft



Jégszív






Hiboval




5. 2008.11.24. Névnapom :)




akikre számíthatok: Ági és Koen



kézalávaló :)



6. 2008.11.27. Litván lány - Skaidre - szülinapja


Jonnal,a legjobb spanyollal :)



Skaidre-vel


ÜDV!!!!!

1 megjegyzés:

Lilla írta...

Nagyon, de nagyon szeretnék visszamenni... örülök, hogy jól érzed magad. Nagyon fáj a szívem, hogy nekem vége :(

Those were THE BEST days of my life...

... és ez tényleg így van. Élvezd, amíg lehet!